تعمیر کولر گازی بوتان

يکشنبه 23 تير 1398
15:00
ادمین

سرویس کولر گازی بوتان و تعمیر کولر گازی بوتان :

هر وسیله‌ی برقی دارای طول عمری است که میزان این طول عمر بسیار بستگی به طریقه‌ی نگهداری و استفاده ما از آن را دارد. بنابراین هر چه بهتر از وسایل برقی نگهداری کرده و از آن استفاده نماییم در مقابل مدت زمان بیشتری از آن استفاده می کنیم. سرویس کولر گازی ارزان ترین ، راحت ترین و کم هزینه ترین کاری که جهت حفظ و نگهداری از کولر گازی می توانیم انجام دهیم. شستشوی کولر گازی یا سرویس کولر گازی باید به صورت دوره ای انجام شود. با انجام سرویس کولر گازی بوتان در واقع از خسارت های سنگین یا جبران ناپذیر بعدی به دستگاه جلوگیری می شود. اما متاسفانه برخی از افراد این کار را بیهوده می پندارند.


علاوه بر آن با سرویس کولر گازی بوتان به صورت دوره ای باعث کاهش مصرف برق کولرتان می شوید و میزان بازدهی کولر گازی بوتان خود را دو چندان کرده و از پرداخت هزینه های سنگین جهت تعمیر کولر گازی بوتان جلوگیری می کنید.



انجام شستشوی کولر گازی بوتان :


شستشو یا سرویس کولر گازی بوتان دارای دو مرحله است که این مراحل به شرح زیر می باشد :


سرویس پنل داخلی کولر گازی بوتان Butane

سرویس پنل خارجی کولر گازی بوتان Butane

انجام سرویس پنل خارجی کولر گازی بوتان


پیش از شروع هر فصل به انجام سرویس پنل خارجی کولر گازی بوتان پرداخته چرا که پنل خارجی کولر گازی به دلیل قرار گرفتن در مقابل گرد و غبار و آلودگی ، محل تجمع کثیفی ها شده که عدم سرویس و شستشوی آن سبب گشته که به کمپرسور جهت کار کردن فشار بیشتری وارد شود در نهایت گاهی سبب سوختگی کمپرسور می گردد.

انجام سرویس پنل داخلی کولر گازی بوتان


سرویس پنل داخلی کولر گازی بوتان شامل سرویس و شستشوی فیلترها به صورت ماهانه است که انجام این کار سبب افزایش پرتاب باد دستگاه و میزان خنک کنندگی بیشتر آن می گردد.



[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به sakhtemanonline است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]